Trifier heeft als missie om bij te dragen aan goede en veilige zorg. Onze trainingen en adviestrajecten leggen hiervoor een solide basis. We delen ook graag op andere manieren de kennis en ervaring die wij, onder andere samen met onze klanten, hebben opgedaan. Dit doen we door middel van seminars en workshops en sinds kort ook door tips & tricks te delen die direct toepasbaar zijn in de praktijk!
Tips voor in jouw praktijk!
Tips & Tricks in de zorg
Wat zijn tip & tricks? Dit zijn concrete handvatten die je direct in je dagelijkse (zorg)praktijk kunt toepassen. Van tips bij het omgaan met agressie, tot handvatten bij complexe communicatie, probleemgedrag bij clienten en samenwerking. We richten ons daarbij op alle zorgsectoren, zodat deze handige tips voor iedereen bruikbaar zijn!
Trifier tips: omgaan met agressie op de Spoedeisende Hulp
Het aantal geweldsincidenten op de Spoedeisende Hulp neemt toe, met name geweld en agressie waarbij alcohol en drugs een rol spelen. Agressief gedrag en geweld hebben een grote impact op medewerkers. De grenzen worden daarbij steeds verder verlegd. Vaak ontbreken er duidelijke afspraken en protocollen. Wat accepteren we wel en wat niet? Wanneer melden we een incident en wat zijn de juridische kaders?
Vragen die hierbij beantwoord kunnen worden, zijn:
- Hoe wordt er gekeken naar agressie? Waar ligt voor jou de grens?
- Wie heeft de regie?
- Wanneer en hoe grijp je in?
- Welke werkafspraken en protocollen zijn er?
- Wanneer meld je incidenten en wat zijn de juridische kaders?

7 tips bij het omgaan met agressie op de SEH
Via bovenstaand formulier vraag je de tips & tricks op.
Je ontvangt de PDf dan direct in je mailbox!
- Trifier Nederland
- Hoofdstraat 40
- 5121 JE Rijen
- +31 (0) 161 23 11 18
- info@trifier.nl
- Trifier België
- Postbus 13
- 2320 Hoogstraten
- +32 33 69 90 63
- info@trifier.be